Preskočiť na obsah
Oficiálny eshop výrobcu výrobkov HUMAC®
   

Vitajte hosť

Reklamácia a vrátenie tovaru

Vážený zákazník, v prípade ak sa na Vašom zakúpenom tovare vyskytla vada v záručnej dobe, prípadne Vám prišiel poškodený tovar máte plné právo ho reklamovať.


Celý reklamačný proces prebieha ONLINE, e-mailovou formou budete podrobne informovaný o celom procese reklamácie, až k jej vyriešeniu.

  1. V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Zb.) má kupujúci ako súkromná osoba právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru, pokiaľ bol tovar objednaný prostriedkami komunikácie na diaľku (internet, e-mail, telefón, fax). Kupujúci je povinný oznámiť vrátenie tovaru predávajúcemu vopred s uvedením čísla faktúry na ktoré bol tovar zakúpený. V prípade vrátenia tovaru dodaného formou zásielky, sú primerané finančné prostriedky vrátené výhradne bezhotovostným prevodom na účet v lehote 15 pracovných dní, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
  2. Reklamácia sa nevzťahuje na tovar:
    • predaný so zľavou na vadu, pre ktorú bola cena znížená
    • poškodenie prírodným živlom a podobne (teplota, vlhkosť,...) nesprávne skladovanie u zákazníka (podmienky skladovania sú uvedené na každom výrobku)
  1. Reklamáciu prosím uplatnite bezodkladne, v ORIGINÁLNOM OBALE v ktorom bol výrobok doručený, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke eshop.humac.sk/pages/obchodne-podmienky, konkrétne v odstavci 6 Reklamačný poriadok.

POSTUP REKLAMÁCIE:

  • Tovar odfoďte zo všetkých strán a následne ho zabaľte do ochranného a prepravného obalu, aby sa nepoškodil pri spiatočnej preprave ku nám. (ochranná vrchná fólia, bublinková fólia proti nárazom, lepiaca páska)
  • Vyplňte reklamačný formulár, ktorý stiahnete kliknutím:TU (KLIKNÚŤ)
  • Pošlite nám sken alebo fotografiu reklamačného formuláru a fotografie tovaru na email eshop@humac.sk a v predmete uveďte “REKLAMÁCIA” a číslo objednávky alebo faktúry
  • Vašej reklamácii sa budeme venovať v čo najkratšom čase a budeme Vás kontaktovať emailom, prípadne telefonicky.
  • Môžete byť vyzvaný na zaslanie reklamovaného tovaru prepravnou spoločnosťou podľa Vašej preferencie na adresu: HUMAC, s.r.o., Rešica 146, Rešica, 044 73. Ako kontaktné telefónne číslo uveďte 0910 749 403
  • Náklady na balné a prepravu reklamovaného produktu na adresu predávajúceho znáša zákazník (ak sa nedohodneme inak).
  • Neposielajte tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý.

Váš košík

Váš košík je momentálne prázdny